Hallo

Selamat Datang ke Blog Semanis Cadbury Hazelnut..... Nikmatilah kenikmatannya di sini... :D

29 April, 2011

Rinduwnyer ! x3

Assalamualaikum blogger - blogger di luar sane!
Skang aku nak luah perasaan aku terhadap budak "tuh".
Dari malas nak gi skolah agame teruih jadi rajin.
Haahaahaa~
xD
Orangnyer bagi aku cute - cute, Sweet - sweet and Sporting
balik skolah agame lepak jap ngan die kat masjid ke kat mane mane tempat yang leh lepak kitorang lepak

Detail - detail pasal budak nih :

>Budak S.K.S
>Tinggi - Tinggi
>Pakai Cermin Mate
>Cute
>Kulit puteh ! ^_^

And......
This Saturday ( 30 April 2011 )
Die akan bertanding Amal Islami untuk skolah agame kitorang.....
Die masok Nasyid...
Comey sangat kalo die paki baju Nasyid tuh....
Bertambah rindu biler nak balik dri skolah agame...

BUT !!!!
This Saturday my family and I will go for a holiday at Sarawak....
:(
So sad coz can't see her this Saturday....
Die pon rindu gak kat aku....
x)
x pe - x pe
nnti aku doakan semue pasukan skolah agame aku mng dalam Amal Islami kat Subang Jaya tuh...
Ameen ~

Then,
Sampai disini je luahan hati aku kat budak tuh !
Hope we can meet again this Monday maybe or Tuesday....

2 Gigitan Pada Cadbury:

Nurul Marliyana said...

hehe now my best friend faiz nie kn crazy bout love lah..;D

Muhammad Faiz said...

Hahaha !
Aku sendiri pon rase yang aku mcm tuh !
:D

Post a Comment

Total Pageviews

Pengikut Cincau dan Cendol